sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Joulu?!.. O_O

Juu, ei se vaan millään meinaa upota päähän että kohta onkin jo joulu vaikka äskenhän oli vielä  lämmin ja mukava kesä! Eikä lumenpuute tee talvesta sen uskottavampaa.

En ole taas vähään aikaan ehtinyt tänne kirjoitella. Laiska otus kun olen. Nyt olen ollut ammattikoulussa ja lukenut kokeisiin, opiskellut ja nukkunut ja sitten nukkunut.. ja unohdinko mainita jotain? Kyllä nukkunut! Jotenkin tuntuu että tämä valoton aika saa minut jotenkin nuutuneeksi, eikä leukaluksaatiosta ole ollut kuin haittaa. Siis kun meikäläisellähän on meikäläisen alaleuka joka lähtee helposti sijoiltaan jos ym. haukottelee. 


Entäs sitten mitä minä oikein aijon? Minä aijon tässä opettaa omaa koirasrusakkoani (poikaystävääni) luistelemaan kuin minä. Vanhana taitoluistelijana on vähän temppuja tullut opittua. Sitten nyt ISO juonenpaljastus Youtubesta! Aijon mitä luultavammin ruveta tekemään animaatioita! Siis nyt kun siellä on sellaista yli vuoden vanhaa kamaa, ja jotain 5 min harjoitustöitä niin ajattelin että olisi ehkä aika laittaa sinne jotain oikeeakin kamaa. Mutta nyt taidan taas kohta mennä nuokkumaan tuonne omaan pesäkolooni.. *haukoti-haukotus*

Hyvää talvea teille kaikille!
-Varjokani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti